HeB JE een klacht over JOuw ontvangen bestelling?

 

Bij de Arrangerie staat klanttevredenheid altijd voorop maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en niet naar jouw wens verloopt.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar corina.lucas@arrangerie.nl.  

Wij streven ernaar uw klacht binnen 10 dagen in behandeling te nemen. Indien de afhandeling meer tijd vergt, brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte. Wanneer een klacht gegrond wordt bevonden, zullen wij samen met u zoeken naar een passende oplossing, zoals het kosteloos vervangen van het product of een regeling in overleg. Onze aansprakelijkheid blijft daarbij te allen tijde beperkt tot het factuurbedrag (exclusief verzendkosten). Indirecte schade of gevolgschade is uitgesloten van vergoeding.

Kom je er met ons niet uit?

 Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.